Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13570
Назва: On the theory of learning transfer and its application in teaching Chinese as a foreign language
Інші назви: До теорії передачі навчання та її застосування у викладанні китайської мови як іноземної
Автори: Yang Jiale
Ключові слова: learning transfer
teaching Chinese as a foreign language
second language
передача навчання
викладання китайської мови як іноземної
Дата публікації: 2020
Видавництво: South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky & Harbin Engineering University
Бібліографічний опис: Yang Jiale On the theory of learning transfer and its application in teaching Chinese as a foreign language / Yang Jiale // Modern vectors of science and education development in China and Ukraine (中国与乌克兰科学及教育前沿研究): International annual journal. – Odesa: South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky, Harbin : Harbin Engineering University, 2020. – Issue 6. – Р. 94-100/
Короткий огляд (реферат): Teaching Chinese as a foreign language is teaching of Chinese as a second language to foreigners. It is a specialized subject, which is different from the teaching of Chinese in China. This nature determines the particularity of the subject under study. It, like many other disciplines, is subject to the laws of Pedagogy and Psychology. Learning transfer, as a concept in cognitive psychology, belongs to the category of non-intellectual factors. In the teaching of Chinese as a foreign language, it will play an important role to attach importance to the influence and function of the law of transfer; it is expedient to understand comprehensively and to grasp accurately the phenomenon “transfer” as well as to apply it scientifically in teaching practice. Викладання китайської мови як іноземної – це навчання іноземців китайської мови як другої. Це спеціалізований предмет, який відрізняється від викладання китайської мови в Китаї. Цей характер визначає специфіку досліджуваного предмета. Вона, як і багато інших дисциплін, підкоряється законам педагогіки та психології. Передача навчання, як концепція когнітивної психології, належить до категорії неінтелектуальних факторів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13570
Розташовується у зібраннях:2020

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yang Jiale.pdf5.18 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.