Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13541
Назва: Modern vectors of the training targeted to university students majoring in Chinese
Інші назви: Сучасні вектори навчання орієнтовані на студентів вузів за спеціальністю китайська мова
Автори: Fang Lin
Ключові слова: teaching Chinese as a foreign language
pedagogical students
training program
local Chinese teachers
викладання китайської мови як іноземної
місцеві викладачі китайської мови
студенти-педагоги
програма навчання
Дата публікації: 2017
Видавництво: South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky, Harbin : Harbin E ngineering Univer
Бібліографічний опис: Fang Lin Modern vectors of the training targeted to university students majoring in Chinese / Fang Lin // Modern vectors of science and education development in China and Ukraine (中国与乌克兰科学及教 育前沿研究): International annual journal. – Odessa : South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky, Harbin : Harbin Engineering University, 2017. – Issue 3. – Р. 195-201.
Короткий огляд (реферат): The students of Confucius Institute at South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky are considered as the research object. The current situation of cultivating pedagogical university students majoring in Chinese is outlined in the article. The problems that exist in three aspects: source of students, curriculum and internship are analyzed. Six ways of improvement are proposed: improving the curriculum, strengthening students' cultural learning and communication skills, training students to master their second foreign language, take adequate theory and learning strategies, training students to master effective teaching methods, standardizing teaching internships and cultivating students’ comprehensive ability. These improvement programs will provide some reference for training future Ukrainian local Chinese teachers. Об’єктом дослідження розглядаються студенти Інституту Конфуція Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. У статті висвітлюється сучасний стан підготовки студентів педагогічних вузів за спеціальністю китайська мова. Проаналізовано проблеми, які існують у трьох аспектах: джерело студентів, навчальний план та практика. Пропонується шість шляхів покращення: покращення навчального плану, зміцнення культурного навчання та комунікаційних навичок студентів, навчання студентів оволодінню другою іноземною мовою, сприйняття адекватної теорії та стратегій навчання, навчання студентів оволодінню ефективними методами навчання, стандартизація викладацького стажування та розвиток всебічних здібностей студентів. Ці програми вдосконалення дадуть певну довідку для підготовки майбутніх українських місцевих вчителів китайської мови.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13541
Розташовується у зібраннях:2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Fang Lin.pdf4.67 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.