Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13450
Назва: To the issue of cross-cultural correlations while teaching foreign students Chinese characters
Інші назви: До питання міжкультурних співвідношень під час навчання іноземним студентам китайських ієрогліфів
Автори: Fang Lin
Ключові слова: Chinese characters teaching
teaching Chinese as a second language
teaching strategies
cross-cultural correlations
teaching strategies Chinese characters teaching
cross-cultural correlations
викладання китайських ієрогліфів
викладання китайської як другої мови
міжкультурні взаємозв’язки
стратегії навчання
Дата публікації: 2016
Видавництво: South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky & Harbin Engineering University
Бібліографічний опис: Fang Lin To the issue of cross-cultural correlations while teaching foreign students Chinese characters / Fang Lin // Modern vectors of science and education development in China and Ukraine (中国与乌克兰科学及教育前沿研究 ): International annual journal. – Odessa : South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky, Harbin : Harbin Engineering University, 2016. – Issue 2. – Р. 87-93.
Короткий огляд (реферат): This article is devoted to the issue of cross-cultural correlations while teaching foreign students (minoring in Chinese) Chinese characters. Chinese character is a writing symbol recording the Chinese language and a cultural carrier of Han nationality. As one of the eldest characters in the world, Chinese character plays an important role in the development of Chinese society and Chinese language itself. On the other hand, as a unique kind of character, it also belongs to the important field on which we should concentrate while studying and teaching Chinese language as a foreign language. я стаття присвячена питанням міжкультурних співвідношень при навчанні іноземних студентів (мінорух китайською мовою) китайськими ієрогліфами. Китайський ієрогліф — це письмовий символ, що записує китайську мову та культурний носій національності хань. Як один із найстаріших ієрогліфів у світу, китайський ієрогліф відіграє важливу роль у розвитку китайського суспільства та самої китайської мови. З іншого боку, як унікальний характер, він також належить до важливої ​​сфери, на якій ми повинні зосередитися під час вивчення та викладання китайської мови як іноземна мова.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13450
Розташовується у зібраннях:2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Fang Lin pdf2.67 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.