Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13381
Назва: Рекламне ім’я як об’єкт наукової рефлексії
Автори: Горіна, Жанна Дмитрівна
Горина, Жанна Дмитриевна
Horina, Zhanna Dmytriivna
Леонтьєва, Ірина
Ключові слова: рекламне ім’я
ономастична термінологія
бренд-комунікації
прагмонім
Дата публікації: 2021
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Горіна Ж. Рекламне ім’я як об’єкт наукової рефлексії / Жанна Горіна, Ірина Леонтьєва // Лінгвістика й лінгводидактика: здобутки і перспективи розвитку: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих науковців (м. Одеса, 02-03 грудня 2021 р.) : зб. тез / редкол. Т. О. Євтушина. Одеса: ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», 2021. С. 23-28.
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено визначенню сутнісної природи феномена «рекламне ім’я» з позиції загальної теорії номінації, ономастичної термінології й бренд-комунікацій, зокрема в аспекті цілісної маркетингової стратегії виробника щодо розроблення нової назви (нейму). The article is devoted to definition of the essence of the phenomenon «advertising name» from the standpoint of the general theory of nomination, onomastic terminology and brand communication. The scientific value of the complete marketing strategy of the manufacture to create a new successful name has been defined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13381
Розташовується у зібраннях:Лінгвістика й лінгводидактика: здобутки і перспективи розвитку (2021)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Горіна Жанна, Леонтьєва Ірина.pdf2.01 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.