Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13381
Title: Рекламне ім’я як об’єкт наукової рефлексії
Authors: Горіна, Жанна Дмитрівна
Горина, Жанна Дмитриевна
Horina, Zhanna Dmytriivna
Леонтьєва, Ірина
Keywords: рекламне ім’я
ономастична термінологія
бренд-комунікації
прагмонім
Issue Date: 2021
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Горіна Ж. Рекламне ім’я як об’єкт наукової рефлексії / Жанна Горіна, Ірина Леонтьєва // Лінгвістика й лінгводидактика: здобутки і перспективи розвитку: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих науковців (м. Одеса, 02-03 грудня 2021 р.) : зб. тез / редкол. Т. О. Євтушина. Одеса: ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», 2021. С. 23-28.
Abstract: Статтю присвячено визначенню сутнісної природи феномена «рекламне ім’я» з позиції загальної теорії номінації, ономастичної термінології й бренд-комунікацій, зокрема в аспекті цілісної маркетингової стратегії виробника щодо розроблення нової назви (нейму). The article is devoted to definition of the essence of the phenomenon «advertising name» from the standpoint of the general theory of nomination, onomastic terminology and brand communication. The scientific value of the complete marketing strategy of the manufacture to create a new successful name has been defined.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13381
Appears in Collections:Лінгвістика й лінгводидактика: здобутки і перспективи розвитку (2021)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Горіна Жанна, Леонтьєва Ірина.pdf2.01 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.