Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13088
Назва: | Лингвострановедческие реалии как необходимый элемент формирования социокультурной компетенции в мультикультурном образовательном пространстве |
Інші назви: | Лінгвокраїнознавчі реалії як необхідний елемент формування соціокультурної компетенції у мультикультурному освітньому простор Linguistic realities as a necessary element in the formation of socio-cultural competence in a multicultural educational space |
Автори: | Горегляд, Елена |
Ключові слова: | социокультурная компетенция лингвострановедение реалии межкультурная коммуникация socio-cultural competence linguistics realities intercultural communication соціокультурна компетенція реалії міжкультурна комунікація лінгвокраїнознавство |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Горегляд Е. Лингвострановедческие реалии как необходимый элемент формирования социокультурной компетенции в мультикультурном образовательном пространстве / Е. Горегляд // Українська словесність у полікультурно-освітньому просторі сьогодення: збірник тез доповідей Міжнародної наукової конференції, 23-24 вересня 2021 р. /відп. ред. Ж. Д. Горіна. - Одеса: ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», 2021. – С. 44-49. |
Короткий огляд (реферат): | Овладение иностранным языком как средством общения неразрывно связано с изучением действительности страны изучаемого языка, ее общественной и культурной жизни. Включение в лекционный и практический курс страноведческого материала способствует формированию у студентов общекультурной и социальной компетенции, системных культурологических знаний. Mastering a foreign language as a means of communication is inextricably linked with the study of the reality of the country of the target language, its social and cultural life. The inclusion of regional studies in the lecture and practical course contributes to the formation of students' general cultural and social competence, systemic cultural knowledge. Оволодіння іноземною мовою як засобом спілкування нерозривно пов'язане з вивченням дійсності країни мови, що вивчається, її суспільного та культурного життя. Включення до лекційного та практичного курсу країнознавчого матеріалу сприяє формуванню у студентів загальнокультурної та соціальної компетенції, системних культурологічних знань. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13088 |
Розташовується у зібраннях: | Українська словесність у полікультурно-освітньому просторі сьогодення (2021) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Horehliad O.2021.pdf | 3.46 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.