Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12527
Назва: Дизонтогенез розумового розвитку дітей молодшого шкільного віку з позиції психології часу
Інші назви: Dysontogenesis of the mental development of primary school-age children from the perspective of the psychology of time
Автори: Савенкова, Ірина Іванівна
Savenkova, Irina Ivanіvna
Шагай, Мілена Олександрівна
Ключові слова: суб'єктивне сприйняття часу
власна одиниця часу
біологічний годинник індивіда
інтелект
хроноскоп
subjective perception of time
personal unit time
individual biological clock
intelligence
chronoscope
Дата публікації: 2019
Видавництво: лабораторії сучасних інформаційних технологій навчання Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України
Бібліографічний опис: Савенкова І. І. Дизонтогенез розумового розвитку дітей молодшого шкільного віку з позиції психології часу / І. І. Савенкова, М. О. Шагай // Технології розвитку інтелекту. - Т. 3, № 4 (25). - 2019. - С. 1-15.
Короткий огляд (реферат): У статті запропонований об'єктивний метод хронометричної проби з метою диференціації рівня розумового розвитку дітей молодшого шкільного віку з синдромом раннього дитячого аутизму та зниженням інтелекту органічного ґенезу. Методи дослідження: експериментальний метод хронометрування з використанням електронного хроноскопу, який дозволяє визначити значення власної одиниці часу і точність у відтворенні часу на слух людиною. Purpose: The article suggests an objective method of a chronometric test with the goal of differentiating the level of mental development of primary schoolage children with early childhood autism syndrome and decreased intelligence organic genesis. Research Methods: Experimental Method timing using an electronic chronoscope which allows to determine the value of its own unit of time and accuracy in reproduction of time by ear by a person; methods of mathematical statistics: descriptive statistics, percentile statistics, methods of means values, comparison of average values by Student's t-test, relative error of playback duration; testing method of J. Guildford adapted for children 5-15 years old.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12527
Розташовується у зібраннях:Кафедра психіатрії, медичної та спеціальної психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Savenkova Yryna Yvanovna 2019.pdf509.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.