Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12510
Назва: Імідж психолога як фактор успішної професійної діяльності
Інші назви: Image of a psychologist as a factor of successful professional activity
Автори: Слюсаренко, Марія Іванівна
Sliusarenko, Mariia Ivanivna
Ключові слова: практикуючий психолог
успішна діяльність
складові іміджу
професійний імідж
гламурний імідж
practicing psychologist
successful activity
components of imag
professional image
glamorous image
Дата публікації: 2021
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Слюсаренко М. І. Імідж психолога як фактор успішної професійної діяльності / М. І. Слюсаренко // Імідж сучасного педагога. - 2021. - № 1. - С. 26–30.
Короткий огляд (реферат): На сучасному ринку праці для кожного фахівця важливо залишатися конкурентоспроможним: досконало знати свою справу, бути підприємливим, мати гарну репутацію, а також дбати про позитивний імідж, яскравий образ у свідомості оточення.Тип іміджу визначають запити споживача. Актуальність міфологічного іміджу пояснюється фактором колективного несвідомого у масовій психіці. Гламурний імідж ґрунтується на створенні ілюзорного уявлення про розкішний спосіб життя і користується попитом у людей, зацікавлених гламурними цінностями. In the information society, it is important to disseminate positive information about the specialist in general and the psychologist-practitioner in particular. In order to be successful in the services market, it is important for a psychologist to be a competent specialist, to have a good reputation, and to have the traits of an entrepreneur. Also,the psychologist needs to take care of a positive image, a vivid image in the minds of others. In the concept of image, the word image has lost its original meaning - close to perfect, it has acquired a new meaning - fake, untrue. The image image has a practical purpose - to win the sympathy of customers and it is different from the artistic image. The artistic image spreads aesthetic ideas and ideals, and it also enriches people spiritually. Mythological image is used for image, it contains fiction about the real. Such a component of the mental structure as the collective unconscious is inherent in the mass consciousness, the mass consciousness can perceive the fantastic as real. Image (image) is required for two participants in communication:business wants to have the sympathy of audiences, society needs myths.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12510
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії та методики практичної психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sliusarenko Mariia Ivanivna 2021.pdf841.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.