Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12439
Назва: Загальні стратегії підтримки дітей із порушеннями зору в умовах інклюзивного освітнього середовища
Автори: Кавиліна, Ганна Костянтинівна
Kavylina, Ganna Kostyantynivna
Подгорна, Вікторія Віталіївна
Podhorna, Victoria Vitaliіvna
Герега, С. О.
Ключові слова: інклюзивна освіта
психічний розвиток
освітнє середовище
діти з порушеннями зору
освітня діяльність
мовленнєвий розвиток
Дата публікації: 2020
Видавництво: Науковий часопис національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова
Бібліографічний опис: Кавиліна Г.К., Подгорна В. В., Герега С. О. Загальні стратегії підтримки дітей із порушеннями зору в умовах інклюзивного освітнього середовища. Науковий часопис національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Київ: Видавничий дім «Гельветика», 2020. Вип. 72. Т. 2. С. 125-129.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто особливості формування інклюзивного освітнього середовища для дітей із порушеннями зору, спе- цифіка облаштування просторово-фізичного середовища, організація навчальної діяльності, вимоги до освітнього середовища та завдання розвитку мовленнєво-комунікативної, когнітивної та емоційно-вольової сфер дитини. Мета роботи – визначити специфічні особливості організації навчальної діяльності дітей з порушенням зору; окреслити загальні вимоги до освітнього середовища; визначити завдання педагогічного впливу на мовлен нєво-комунікативну, когнітивну та емоційно-вольову сфери дитини з порушенням зору.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12439
Розташовується у зібраннях:Кафедра сімейної та спеціальної педагогіки і психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
28.pdf291.3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.