Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12439
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКавиліна, Ганна Костянтинівна-
dc.contributor.authorKavylina, Ganna Kostyantynivna-
dc.contributor.authorПодгорна, Вікторія Віталіївна-
dc.contributor.authorPodhorna, Victoria Vitaliіvna-
dc.contributor.authorГерега, С. О.-
dc.date.accessioned2021-09-13T11:53:51Z-
dc.date.available2021-09-13T11:53:51Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКавиліна Г.К., Подгорна В. В., Герега С. О. Загальні стратегії підтримки дітей із порушеннями зору в умовах інклюзивного освітнього середовища. Науковий часопис національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Київ: Видавничий дім «Гельветика», 2020. Вип. 72. Т. 2. С. 125-129.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12439-
dc.description.abstractРозглянуто особливості формування інклюзивного освітнього середовища для дітей із порушеннями зору, спе- цифіка облаштування просторово-фізичного середовища, організація навчальної діяльності, вимоги до освітнього середовища та завдання розвитку мовленнєво-комунікативної, когнітивної та емоційно-вольової сфер дитини. Мета роботи – визначити специфічні особливості організації навчальної діяльності дітей з порушенням зору; окреслити загальні вимоги до освітнього середовища; визначити завдання педагогічного впливу на мовлен нєво-комунікативну, когнітивну та емоційно-вольову сфери дитини з порушенням зору.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherНауковий часопис національного педагогічного університету імені М.П. Драгомановаuk
dc.subjectінклюзивна освітаuk
dc.subjectпсихічний розвитокuk
dc.subjectосвітнє середовищеuk
dc.subjectдіти з порушеннями зоруuk
dc.subjectосвітня діяльністьuk
dc.subjectмовленнєвий розвитокuk
dc.titleЗагальні стратегії підтримки дітей із порушеннями зору в умовах інклюзивного освітнього середовищаuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра сімейної та спеціальної педагогіки і психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
28.pdf291.3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.