Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12240
Назва: Формальное или реальное образование: дилемма на пути формирования творческой личности
Автори: Барвинский, А. А.
Ключові слова: творчість
Болонський процес
реальна освіта
формальна освіта
вирішення творчих завдань
розвинутий ум
Дата публікації: 2010
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Барвинский А. А. Формальное или реальное образование: дилемма на пути формирования творческой личности / А. А. Барвинский // Наука і освіта : наук. - практ. журнал. – 2010. – №10. – C. 134-138.
Короткий огляд (реферат): Автор статті показує: сучасний динамізм знань, інформації та технологій означає, що навчити навіть у найкращому університеті на все життя неможливо. Тому сьогодні, як ніколи, особливої актуальності набуває потреба формування у молодих людей розуміння і вміння навчатися протягом всього життя. В цьому зв’язку нагальним стає завдання перегляду змісту навчальних дисциплін з тим, щоб надавати молоді не формальну, а реальну освіту, що, на думку автора, сприятиме розвитку творчих здібностей молодих людей. The author proves that contemporary dynamics of knowledge, information and technologies certify to the fact that it is impossible to give knowledge for all live even at the best university. That is why it is of great importance to develop students’ understanding and skills to study all their life. Thus it is necessary to review educational contents in order to provide not formal but real education for youth and develop their creative abilities.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12240
Розташовується у зібраннях:2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Barvynsky.pdf96.25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.