Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12240
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБарвинский, А. А.-
dc.date.accessioned2021-09-03T11:02:39Z-
dc.date.available2021-09-03T11:02:39Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationБарвинский А. А. Формальное или реальное образование: дилемма на пути формирования творческой личности / А. А. Барвинский // Наука і освіта : наук. - практ. журнал. – 2010. – №10. – C. 134-138.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12240-
dc.description.abstractАвтор статті показує: сучасний динамізм знань, інформації та технологій означає, що навчити навіть у найкращому університеті на все життя неможливо. Тому сьогодні, як ніколи, особливої актуальності набуває потреба формування у молодих людей розуміння і вміння навчатися протягом всього життя. В цьому зв’язку нагальним стає завдання перегляду змісту навчальних дисциплін з тим, щоб надавати молоді не формальну, а реальну освіту, що, на думку автора, сприятиме розвитку творчих здібностей молодих людей. The author proves that contemporary dynamics of knowledge, information and technologies certify to the fact that it is impossible to give knowledge for all live even at the best university. That is why it is of great importance to develop students’ understanding and skills to study all their life. Thus it is necessary to review educational contents in order to provide not formal but real education for youth and develop their creative abilities.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectтворчістьuk
dc.subjectБолонський процесuk
dc.subjectреальна освітаuk
dc.subjectформальна освітаuk
dc.subjectвирішення творчих завданьuk
dc.subjectрозвинутий умuk
dc.titleФормальное или реальное образование: дилемма на пути формирования творческой личностиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2010

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Barvynsky.pdf96.25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.