Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12210
Назва: Теоретико-методологічні проблеми креативності в структурі професійного мислення психолога-практика
Автори: Пов’якель, Н. І.
Ключові слова: креативність
творче мислення
психолог-практик
продуктивність
професійне мислення
професійний розвиток
творча діяльність
Дата публікації: 2010
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Пов’якель Н. І. Теоретико-методологічні проблеми креативності в структурі професійного мислення психолога-практика / Н. І. Пов’якель // Наука і освіта : наук. - практ. журнал. – 2010. – №10. – C. 21-25.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються основні теоретико-методологічні позиції й результати професійного розвитку креативності як базового й професійно-важливого компонента професійного мислення психолога-практика, позначаються шляхи й технології становлення креативності професійного мислення в сучасних студентів-психологів. The article considers some basic theoretical and methodological propositions and results of professional development of creativity as a basic and professionally important component of professional thinking of a practical psychologist; outlines ways and technologies of developing creativity of modern students.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12210
Розташовується у зібраннях:2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Povyakel.pdf104.73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.