Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12210
Title: Теоретико-методологічні проблеми креативності в структурі професійного мислення психолога-практика
Authors: Пов’якель, Н. І.
Keywords: креативність
творче мислення
психолог-практик
продуктивність
професійне мислення
професійний розвиток
творча діяльність
Issue Date: 2010
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Пов’якель Н. І. Теоретико-методологічні проблеми креативності в структурі професійного мислення психолога-практика / Н. І. Пов’якель // Наука і освіта : наук. - практ. журнал. – 2010. – №10. – C. 21-25.
Abstract: У статті розглядаються основні теоретико-методологічні позиції й результати професійного розвитку креативності як базового й професійно-важливого компонента професійного мислення психолога-практика, позначаються шляхи й технології становлення креативності професійного мислення в сучасних студентів-психологів. The article considers some basic theoretical and methodological propositions and results of professional development of creativity as a basic and professionally important component of professional thinking of a practical psychologist; outlines ways and technologies of developing creativity of modern students.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12210
Appears in Collections:2010

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Povyakel.pdf104.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.