Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12210
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПов’якель, Н. І.-
dc.date.accessioned2021-09-02T12:23:00Z-
dc.date.available2021-09-02T12:23:00Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationПов’якель Н. І. Теоретико-методологічні проблеми креативності в структурі професійного мислення психолога-практика / Н. І. Пов’якель // Наука і освіта : наук. - практ. журнал. – 2010. – №10. – C. 21-25.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12210-
dc.description.abstractУ статті розглядаються основні теоретико-методологічні позиції й результати професійного розвитку креативності як базового й професійно-важливого компонента професійного мислення психолога-практика, позначаються шляхи й технології становлення креативності професійного мислення в сучасних студентів-психологів. The article considers some basic theoretical and methodological propositions and results of professional development of creativity as a basic and professionally important component of professional thinking of a practical psychologist; outlines ways and technologies of developing creativity of modern students.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectкреативністьuk
dc.subjectтворче мисленняuk
dc.subjectпсихолог-практикuk
dc.subjectпродуктивністьuk
dc.subjectпрофесійне мисленняuk
dc.subjectпрофесійний розвитокuk
dc.subjectтворча діяльністьuk
dc.titleТеоретико-методологічні проблеми креативності в структурі професійного мислення психолога-практикаuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Povyakel.pdf104.73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.