Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12207
Назва: До проблеми проведення емпіричних досліджень у психології творчості
Автори: Коваленко, А. Б.
Ключові слова: творчість
творче завдання
модель творчої діяльності
Дата публікації: 2010
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Коваленко А. Б. До проблеми проведення емпіричних досліджень у психології творчості / А.Б. Коваленко // Наука і освіта : наук. - практ. журнал. – 2010. – №10. – C. 8-12.
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовується підхід, відповідно до якого творче завдання розглядається як модель творчої діяльності. Аналізується проблема критеріїврозуміння творчих об'єктів. Обґрунтовується використання прихованого змісту творчого завдання як основного критерію її розуміння. The article substantiates an approach due to which a creative task is regarded to be a model of creative activity. The author analyzes the issue on understanding creative objects; substantiates usage of implicit meaning of a creative task as the main criterion of its understanding.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12207
Розташовується у зібраннях:2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kovalenko.pdf105.56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.