Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12207
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКоваленко, А. Б.-
dc.date.accessioned2021-09-02T12:08:47Z-
dc.date.available2021-09-02T12:08:47Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationКоваленко А. Б. До проблеми проведення емпіричних досліджень у психології творчості / А.Б. Коваленко // Наука і освіта : наук. - практ. журнал. – 2010. – №10. – C. 8-12.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12207-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовується підхід, відповідно до якого творче завдання розглядається як модель творчої діяльності. Аналізується проблема критеріїврозуміння творчих об'єктів. Обґрунтовується використання прихованого змісту творчого завдання як основного критерію її розуміння. The article substantiates an approach due to which a creative task is regarded to be a model of creative activity. The author analyzes the issue on understanding creative objects; substantiates usage of implicit meaning of a creative task as the main criterion of its understanding.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectтворчістьuk
dc.subjectтворче завданняuk
dc.subjectмодель творчої діяльностіuk
dc.titleДо проблеми проведення емпіричних досліджень у психології творчостіuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2010

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kovalenko.pdf105.56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.