Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12055
Назва: Емпіричне дослідження координаційних можливостей психомоторики дітей-олігофренів старшого дошкільного віку на різних рівнях побудови рухів
Інші назви: Empirical study of coordination capabilities of psychomotor skills of oligophrenic children of senior preschool age at different levels of movement construction
Автори: Сімко, А. В.
Ключові слова: діти-олігофрени
рівні побудови рухів.
психомоторика
координаційні можливості
children with oligophrenia
levels of movement
psychomotor skills
coordination
Дата публікації: 2011
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Сімко А. В. Емпіричне дослідження координаційних можливостей психомоторики дітей-олігофренів старшого дошкільного віку на різних рівнях побудови рухів / А. В. Сімко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – №10. – С. 62-67.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто результати емпіричних досліджень координаційних можливостей психомоторики дітейолігофренів старшого дошкільного віку на різних рівнях побудови рухів A, B, C, D, які були виділені М.О.Бернштейном. The article considers the results of empirical studies of coordination capabilities of psychomotor skills of child preschoolers in older preschool age at different levels of construction of movements A, B, C, D, which were identified by MO Bernstein.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12055
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Simko AV 2011.pdf148.31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.