Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12055
Title: Емпіричне дослідження координаційних можливостей психомоторики дітей-олігофренів старшого дошкільного віку на різних рівнях побудови рухів
Other Titles: Empirical study of coordination capabilities of psychomotor skills of oligophrenic children of senior preschool age at different levels of movement construction
Authors: Сімко, А. В.
Keywords: діти-олігофрени
рівні побудови рухів.
психомоторика
координаційні можливості
children with oligophrenia
levels of movement
psychomotor skills
coordination
Issue Date: 2011
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Сімко А. В. Емпіричне дослідження координаційних можливостей психомоторики дітей-олігофренів старшого дошкільного віку на різних рівнях побудови рухів / А. В. Сімко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – №10. – С. 62-67.
Abstract: У статті розглянуто результати емпіричних досліджень координаційних можливостей психомоторики дітейолігофренів старшого дошкільного віку на різних рівнях побудови рухів A, B, C, D, які були виділені М.О.Бернштейном. The article considers the results of empirical studies of coordination capabilities of psychomotor skills of child preschoolers in older preschool age at different levels of construction of movements A, B, C, D, which were identified by MO Bernstein.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12055
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Simko AV 2011.pdf148.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.