Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1191
Назва: Формування діалогічних умінь дітей старшого дошкільного віку в іграх за сюжетами художніх творів
Інші назви: Dialogue skills development among the senior preschool children at games involving the fiction plots
Автори: Любашина, Вікторія Володимирівна
Lyubashina, Victoriya Volodymyrivna
Ключові слова: діалогічні вміння
ігри за сюжетами художніх творів
діалог
діалогічне мовлення
етикет
мовленнєвий етикет
діалоговий етикет
мовленнєві вміння
літературно-мовна традиція
dialogue skills
games involving the fiction plots
dialogue
dialogue speech
etiquette
speech etiquette
etiquette of dialogue
speech skills
literary and language tradition
Дата публікації: 2006
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Любашина, В. В. Формування діалогічних умінь у дітей старшого дошкільного віку в іграх за сюжетами художніх творів [Текст] : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Вікторія Володимирівна Любашина; наук. кер. Н. В. Горбунова; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2006. – 21 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертаційному дослідженні розкрито сутність та обґрунтовано проблему формування діалогічних умінь старших дошкільників в іграх за сюжетами художніх творів. Розроблено й експериментально апробовано методику формування діалогічних умінь старших дошкільників, що обіймала два взаємопов’язаних етапи: репродуктивний та творчий. Виявлено педагогічні умови, за яких така робота відбуватиметься ефективніше. Визначено критерії (комунікативний, мовленнєвий, структурний) та їх показники, рівні сформованості діалогічних умінь у дітей старшого дошкільного віку. The thesis is devoted to the investigation of dialogue skills development among the senior preschool children at games involving the fiction plots. The techniques of dialogue skills development among the senior preschool children at games involving the fiction plots were worked out and experimentally tested. They included two interconnected stages: reproductive and creative. The pedagogical conditions that influence the process of dialogue skills development among the senior preschool children at games involving the fiction plots effectively were revealed. The criteria (communicative, speech, structural) and their indicators, levels of dialogue skills development among the senior preschool children were defined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1191
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lyubashina.aref.pdf176.93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.