Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1191
Title: Формування діалогічних умінь дітей старшого дошкільного віку в іграх за сюжетами художніх творів
Other Titles: Dialogue skills development among the senior preschool children at games involving the fiction plots
Authors: Любашина, Вікторія Володимирівна
Lyubashina, Victoriya Volodymyrivna
Keywords: діалогічні вміння
ігри за сюжетами художніх творів
діалог
діалогічне мовлення
етикет
мовленнєвий етикет
діалоговий етикет
мовленнєві вміння
літературно-мовна традиція
dialogue skills
games involving the fiction plots
dialogue
dialogue speech
etiquette
speech etiquette
etiquette of dialogue
speech skills
literary and language tradition
Issue Date: 2006
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Любашина, В. В. Формування діалогічних умінь у дітей старшого дошкільного віку в іграх за сюжетами художніх творів [Текст] : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Вікторія Володимирівна Любашина; наук. кер. Н. В. Горбунова; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2006. – 21 с.
Abstract: У дисертаційному дослідженні розкрито сутність та обґрунтовано проблему формування діалогічних умінь старших дошкільників в іграх за сюжетами художніх творів. Розроблено й експериментально апробовано методику формування діалогічних умінь старших дошкільників, що обіймала два взаємопов’язаних етапи: репродуктивний та творчий. Виявлено педагогічні умови, за яких така робота відбуватиметься ефективніше. Визначено критерії (комунікативний, мовленнєвий, структурний) та їх показники, рівні сформованості діалогічних умінь у дітей старшого дошкільного віку. The thesis is devoted to the investigation of dialogue skills development among the senior preschool children at games involving the fiction plots. The techniques of dialogue skills development among the senior preschool children at games involving the fiction plots were worked out and experimentally tested. They included two interconnected stages: reproductive and creative. The pedagogical conditions that influence the process of dialogue skills development among the senior preschool children at games involving the fiction plots effectively were revealed. The criteria (communicative, speech, structural) and their indicators, levels of dialogue skills development among the senior preschool children were defined.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1191
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lyubashina.aref.pdf176.93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.