Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11728
Назва: Основні теорії сприймання в психолого – педагогічній літературі
Інші назви: Basic theories of perception in psychological - pedagogical literature
Автори: Рабаджи, К.
Rabadzhy, K.
Ключові слова: сприймання в психолого – педагогічній літературі
діти молодшого шкільного віку
сприймання
пізнавальна сфера дитини
perception in the psychological - pedagogical literature
perception
діти молодшого шкільного віку
cognitive sphere of the child
Дата публікації: 2021
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Рабаджи К. С. Основні теорії сприймання в психолого – педагогічній літературі / К.С. Рабаджи // Матеріали XХVІІ наукової конференції здобувачів вищої освіти «Історичний досвід і сучасність»: доповіді / відп. ред. В. М. Букач. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2021. – Вип. 40. – С. 34-36.
Короткий огляд (реферат): Людина приходячи в цей світ, одразу починає проходити такий процес як соціалізація. Нема людини – нема суспільства. І, аби дитина могла в повній мірі ввійти в світ, який її оточує, в цьому їй допомагає саме психіка. Психіка проявляє себе в різних станах: стійкий інтерес,творчий підйом, переконаність, сумнів, апатія, пригнічення; властивостях особистості: направленість, темперамент, характер, здатність; процесах: емоційно-вольових – почуття, воля; пізнавальних - відчуття, сприймання, пам'ять, мислення, уява, увага й мова. Кожний з цих процесів відіграє свою важливу роль у формуванні дитини. Coming into this world, a person immediately begins to go through such a process as socialization. No man - no society. And in order for a child to be able to fully enter the world around him, the psyche helps him in this. The psyche manifests itself in different states: persistent interest, creativity, conviction, doubt, apathy, depression; personality traits: orientation, temperament, character, ability; processes: emotional and volitional - feelings, will; cognitive - sensation, perception, memory, thinking, imagination, attention and speech. Each of these processes plays an important role in shaping the child.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11728
Розташовується у зібраннях:Випуск 40

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rabadzhy K. 2021.pdf121.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.