Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11642
Title: Рекомендації щодо використання системи мовленнєвотворчих завдань у підготовці майбутніх учителів іноземної мови.
Other Titles: Recommendations for the use of the system of speech-creating tasks in the training of future foreign language teachers.
Authors: Сищенко, Юлія Радіонівна
Syshchenko, Julia Radionіvna
Keywords: мовленнєвотворче завдання
система мовленнєвотворчих завдань
майбутні учителі іноземної мови
speech-creating task
system of speech-creating tasks
future foreign language teachers
Issue Date: 2011
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Сищенко Ю. Р. Рекомендації щодо використання системи мовленнєвотворчих завдань у підготовці майбутніх учителів іноземної мови. / Ю. Р. Сищенко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – №6. – С. 222-225.
Abstract: У статті представлена загальна характеристика системи мовленнєвотворчих завдань для формування іншомовної мовленнєвої компетентності майбутніх учителів англійської мови. Подано загальні рекомендації щодо впровадження системи мовленнєвотворчих завдань на трьох етапах підготовки студентів (репродуктивному, реконструктивному, творчому), наведено приклади завдань, що є типовими для кожного з етапів. The article presents the general characteristics of the system of speech-creating tasks for formation foreign language competence of future English teachers. The general recommendations on introduction of system of speech-creating tasks at three stages of preparation of students (reproductive, reconstructive, creative) are given, examples of tasks which are typical for each of stages are given.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11642
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Syshchenko Julia Radionіvna 2011.pdf130.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.