Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11614
Назва: Про визначення складових моделі ключових компетентностей майбутніх учителів-філологів
Інші назви: On determining the components of the model of key competencies of future teachers of philology
Автори: Перова, С. В.
Ключові слова: ключові компетентності
філологія
вчитель-філолог
метод "Делфі"
key competencies
philology
teacher-philologist
Delphi method
Дата публікації: 2011
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Перова С. В. Про визначення складових моделі ключових компетентностей майбутніх учителів-філологів / С. В. Перова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – №6. – С. 184-188.
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено питанню визначення компонентного складу моделі ключових компетентностей майбутніх учителів-філологів за допомогою застосування методу "Делфі". The article is devoted to determining the component composition of the model of key competencies of future teachers of philology using the "Delphi" method.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11614
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Perova S V. 2011.pdf135.01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.