Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11614
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПерова, С. В.-
dc.date.accessioned2021-05-25T12:28:19Z-
dc.date.available2021-05-25T12:28:19Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationПерова С. В. Про визначення складових моделі ключових компетентностей майбутніх учителів-філологів / С. В. Перова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – №6. – С. 184-188.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11614-
dc.description.abstractСтаттю присвячено питанню визначення компонентного складу моделі ключових компетентностей майбутніх учителів-філологів за допомогою застосування методу "Делфі". The article is devoted to determining the component composition of the model of key competencies of future teachers of philology using the "Delphi" method.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectключові компетентностіuk
dc.subjectфілологіяuk
dc.subjectвчитель-філологuk
dc.subjectметод "Делфі"uk
dc.subjectkey competenciesuk
dc.subjectphilologyuk
dc.subjectteacher-philologistuk
dc.subjectDelphi methoduk
dc.titleПро визначення складових моделі ключових компетентностей майбутніх учителів-філологівuk
dc.title.alternativeOn determining the components of the model of key competencies of future teachers of philologyuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Perova S V. 2011.pdf135.01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.