Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11598
Назва: Критерії готовності майбутніх вихователів до організації експериментування старших дошкільників
Інші назви: Criteria for the readiness of future educators to organize the experimentation of senior preschoolers
Автори: Маргіта, Н. М.
Ключові слова: готовність
підготовка
експериментування
критерії
readiness
preparation
experimentation
criteria
Дата публікації: 2011
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Маргіта Н. М. Критерії готовності майбутніх вихователів до організації експериментування старших дошкільників / Н. М. Маргіта // Наука і освіта. - 2011. - №6. - С. 155-158.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлюються проблеми професійної готовності майбутніх вихователів до організації експериментування з дошкільниками. Автор розглядає різнобічність підходів у дослідженні готовності до педагогічної діяльності та виділяє критерії готовності майбутніх вихователів до організації експериментування дітей старшого дошкільного віку. he article highlights the problems of professional readiness of future educators for the organization experimenting with preschoolers. The author considers the diversity of approaches in the study of readiness for teaching and identifies criteria for the readiness of future educators to organize the experimentation of older preschool children.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11598
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marhita N. M. 2011.pdf122.55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.