Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11167
Назва: Подолання бар’єрів розвитку креативності у процесі професійного навчання майбутніх учителів початкової школи
Інші назви: Overcoming barriers to the development of creativity in the process of professional training of future primary school teachers
Автори: Полякова, І. В.
Ключові слова: креативність
педагогічні бар’єри
антиінноваційні бар’єр
психологічні бар’єри
бар’єри креативності
creativity
pedagogical barriers
anti-innovation barrier
psychological barriers
barriers to creativity
Дата публікації: 2011
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Полякова І. В. Подолання бар’єрів розвитку креативності у процесі професійного навчання майбутніх учителів початкової школи / І. В. Полякова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – № 4. – С. 317-320.
Короткий огляд (реферат): У статті теоретично обґрунтовано бар’єри розвитку креативності та визначено фактори їх подолання в процесі професійного навчання майбутніх учителів початкової школи. The article theoretically substantiates the barriers to the development of creativity and identifies factors for overcoming them in the process of professional training of future primary school teachers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11167
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Полякова І. В. 2011.pdf81.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.