Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11125
Назва: Methodological recommendations for formation of facilitative competence of future teachers of humanities in institutions of higher education
Інші назви: Методичні рекомендації щодо формування фасилітаторської компетентності майбутніх викладачів гуманітарних дисциплін у вищих навчальних закладах
Автори: Фокша, Олена Михайлівна
Foksha, Olena Mykhailivna
Ключові слова: facilitative competence
methodology
formation
future teachers of humanitarian specialties
institution of higher education
фасилітативна компетентність
методологія
формування
майбутні викладачі гуманітарних спеціальностей
заклад вищої освіти
Дата публікації: 2018
Видавництво: Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Foksha O. M. Methodological recommendations for formation of facilitative competence of future teachers of humanities in institutions of higher education / O. M. Foksha // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – 2018. – Ariel. Issue №9. – рр. 61-65.
Короткий огляд (реферат): The article reveals the methodic aspect of the process of formation of facilitative competence of future teachers of humanities in professional training at a higher educational institution of a pedagogical profile. The author proposes a program for students to acquire information and theoretical material on the issues of facilitation in education; a cycle of practical exercises and tasks that illustrate the functional context of facilitative interaction in the work of a modern school teacher; a system of self-research tasks that make students aware of the importance of facilitative activities in the work of the teacher of the New Ukrainian School. У статті розкрито методичний аспект процесу формування фасилітаторської компетентності майбутніх викладачів гуманітарних дисциплін у фаховій підготовці у вищому навчальному закладі педагогічного профілю. Автор пропонує програму для засвоєння студентами інформації та теоретичного матеріалу з питань фасилітації в освіті; цикл практичних вправ та завдань, що ілюструють функціональний контекст фасилітаційної взаємодії в роботі сучасного шкільного вчителя; система завдань для самостійного дослідження, які дають змогу учням усвідомити важливість фасилітаційної діяльності в роботі вчителя Нової української школи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11125
Розташовується у зібраннях:2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Foksha Olena Mykhailivna 2018 .pdf301.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.