Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11010
Назва: Культурна антропологія гламурного споживацтва
Автори: Семко, Яна Сергіївна
Semko, Yana Serhiivna
Ключові слова: бренд
універсальний магазин
гламурна торгівля
зачарованість брендами
споживання
Дата публікації: 2020
Видавництво: Collection of scientifical works
Бібліографічний опис: Семко Я. С. Культурна антропологія гламурного споживацтва // Religion, Religiosity, Philosophy and the Humanities in the Modern Information Space: National and International Aspects: Collection of scientifical works / edited by M. Zhurba. 2020. Issue 11. – С. 23-26.
Короткий огляд (реферат): Наприкінці ХІХ століття почали визначатися сучасні методи торгівлі, які втілилися потім з блискучим успіхом та грандіозним розмахом в торгівлі США і Європи. Серед основних напрямків було спрощення контакту покупця з товаром та використання емоцій покупця не тільки в процесі спілкування з продавцем, а й в оточенні здійснення торгівельних відносин: плануванні магазину, викладі товарів, ціновій стратегії та спеціальних акціях. Перш ніж сформуватися як концепт, тобто набути стійкої системи образів і ціннісний контекст, споживацький гламур пройшов довгий шлях. Він формувався як публічний імідж починаючи з нового часу, коли культура переживала період серйозних трансформацій. Парадигма культури нового часу була пов'язана на теоретичному рівні з активністю суб'єкта, що пізнає (з ідеалізацією здатності пізнання та формуванням стійкого ідеалу істини як такої), а на рівні практичному – з діяльністю і споживчою активністю.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11010
Розташовується у зібраннях:Кафедра всесвітньої історії та методології науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Semko Kult.pdf521.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.