Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10929
Назва: Використання навчально-розвивального тренінгу у формуванні креативного потенціалу майбутніх фахівців в умовах сучасного полікультурного простору
Автори: Листопад, Олексій Анатолійович
Lystopad, Oleksiy Anatoliyovych
Ключові слова: навчально-розвивальний тренінг
креативний потенціал
професійна підготовка майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти
Дата публікації: 2019
Видавництво: Харбінський інженерний університет
Бібліографічний опис: Листопад О. Використання навчально-розвивального тренінгу у формуванні креативного потенціалу майбутніх фахівців в умовах сучасного полікультурного простору / Олексій Листопад // Актуальні проблеми філології і професійної підготовки фахівців у полікультурному просторі: Міжнародний журнал. – Випуск 5. – Харбін : Харбінський інженерний університет, 2019. ‒ С. 101-104.
Короткий огляд (реферат): Стрімкість змін, що відбуваються в житті суспільства та входження України в освітній європейський простір, висувають перед вихователями закладів дошкільної освіти вимоги, запровадження європейських стандартів якості освітніх послуг, задоволення яких потребує здатності до креативності, вміння знаходити в роботі з дітьми нові ресурси, оригінальні та високо продуктивні форми і способи взаємодії та спілкування, вміння проектувати та управляти власною професійної підготовкою. Сьогодні пріоритетним завданням системи освіти є не лише формування компетенцій, а й розвиток креативної особистості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10929
Розташовується у зібраннях:2019 Вип. 5

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lystopad.pdf585.33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.