Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10929
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛистопад, Олексій Анатолійович-
dc.contributor.authorLystopad, Oleksiy Anatoliyovych-
dc.date.accessioned2021-03-19T10:05:04Z-
dc.date.available2021-03-19T10:05:04Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЛистопад О. Використання навчально-розвивального тренінгу у формуванні креативного потенціалу майбутніх фахівців в умовах сучасного полікультурного простору / Олексій Листопад // Актуальні проблеми філології і професійної підготовки фахівців у полікультурному просторі: Міжнародний журнал. – Випуск 5. – Харбін : Харбінський інженерний університет, 2019. ‒ С. 101-104.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10929-
dc.description.abstractСтрімкість змін, що відбуваються в житті суспільства та входження України в освітній європейський простір, висувають перед вихователями закладів дошкільної освіти вимоги, запровадження європейських стандартів якості освітніх послуг, задоволення яких потребує здатності до креативності, вміння знаходити в роботі з дітьми нові ресурси, оригінальні та високо продуктивні форми і способи взаємодії та спілкування, вміння проектувати та управляти власною професійної підготовкою. Сьогодні пріоритетним завданням системи освіти є не лише формування компетенцій, а й розвиток креативної особистості.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherХарбінський інженерний університетuk
dc.subjectнавчально-розвивальний тренінгuk
dc.subjectкреативний потенціалuk
dc.subjectпрофесійна підготовка майбутніх вихователів закладів дошкільної освітиuk
dc.titleВикористання навчально-розвивального тренінгу у формуванні креативного потенціалу майбутніх фахівців в умовах сучасного полікультурного просторуuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2019 Вип. 5

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lystopad.pdf585.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.