Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10784
Назва: Розвиток обчислювального мислення школярів в процесі навчання математики в дистанційному та змішаному форматі
Інші назви: Development of computing thinking of schoolchildren in the process of teaching mathematics in distance and mixed format
Автори: Черних, Володимир Володимирович
Токар, А. Я.
Chernykh, Volodymyr Volodymyrovych
Tokar, A. Ya.
Ключові слова: навчання математики
обючислювальне мислення
цифрові технології
математична освіта
дистанційне навчання
explanatory thinking
teaching mathematics
digital technologies
mathematical education
Distance Learning
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Черних В. В., Токар А. С. Розвиток обчислювального мислення школярів в процесі навчання математики в дистанційному та змішаному форматі. Комп'ютерна математика в науці, інженерії та освіті (CMSEE-2020): матеріали П'ятої всеукр. наук,-техн. конф., м. Полтава, 27 листопада 2020. - С. 55-56.
Короткий огляд (реферат): Вчителі математики в процесі організації навчання за часи пандемії стикаються з проблемою розвитку математичного та обчислювального мислення в процесі імплементацій дистанційного та змішаного навчання. Mathematics teachers in the process of organizing training during the pandemic face the problem of developing mathematical and computational thinking in the implementation of distance and blended learning.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10784
Розташовується у зібраннях:Кафедра прикладної математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chernykh_Tokar.pdf2.77 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.