Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10543
Назва: Сутність і структура ціннісного ставлення до фортепіанної підготовки майбутніх фахівців у галузі музичного мистецтва
Інші назви: The essence and structure of the value attitude to piano training of future specialists in the field of musical art
Автори: Ашихміна, Наталія Віталіївна
Ashykhmina, Nataliia Vitaliivna
Юй, Сіньчжу
Yui, Sinchzhu
Ключові слова: цінності
ціннісне ставлення до фортепіанної підготовки
майбутні фахівці в галузі музичного мистецтва
смисло-цільовий компонент
когнітивно-виконавський компонент
рефлексивно-результативний компонент
values
value attitude to piano training
future specialists in the field of musical art
value and target component
cognitive and playing component
reflexive and productive component
Дата публікації: 2020
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д.Ушинського
Бібліографічний опис: Ашихміна Н.В., Юй Сіньчжу. Сутність і структура ціннісного ставлення до фортепіанної підготовки майбутніх фахівців у галузі музичного мистецтва. Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства : Матеріали та тези VІ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів (15-16 жовтня 2020 р., м. Одеса). Т. 1. Одеса : Університет Ушинського, 2020.
Короткий огляд (реферат): У статті авторами зроблено висновок про те, що ціннісне ставлення до фортепіанної підготовки майбутнього фахівця в галузі музичного мистецтва – це результат його потреби у фаховому самовизначенні, який виражається в ціннісному виборі й проєктуванні траєкторії власного фортепіанного розвитку. Наголошено, що структура досліджуваного феномена складається з таких компонентів: смисло-цільового, когнітивновиконавського і рефлексивно-результативного. In the article the authors conclude that the value attitude to piano training of the future specialist in the field of music is the result of his need for professional self-determination, which is expressed in the value choice and design of the trajectory of his own piano development. It is emphasized that the structure of the studied phenomenon consists of the following components: value and target component, cognitive and playing component, reflexive and productive component
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10543
Розташовується у зібраннях:Кафедра диригентсько – хорової підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ashykhmina NV.pdf548.39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.