Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10543
Title: Сутність і структура ціннісного ставлення до фортепіанної підготовки майбутніх фахівців у галузі музичного мистецтва
Other Titles: The essence and structure of the value attitude to piano training of future specialists in the field of musical art
Authors: Ашихміна, Наталія Віталіївна
Ashykhmina, Nataliia Vitaliivna
Юй, Сіньчжу
Yui, Sinchzhu
Keywords: цінності
ціннісне ставлення до фортепіанної підготовки
майбутні фахівці в галузі музичного мистецтва
смисло-цільовий компонент
когнітивно-виконавський компонент
рефлексивно-результативний компонент
values
value attitude to piano training
future specialists in the field of musical art
value and target component
cognitive and playing component
reflexive and productive component
Issue Date: 2020
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д.Ушинського
Citation: Ашихміна Н.В., Юй Сіньчжу. Сутність і структура ціннісного ставлення до фортепіанної підготовки майбутніх фахівців у галузі музичного мистецтва. Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства : Матеріали та тези VІ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів (15-16 жовтня 2020 р., м. Одеса). Т. 1. Одеса : Університет Ушинського, 2020.
Abstract: У статті авторами зроблено висновок про те, що ціннісне ставлення до фортепіанної підготовки майбутнього фахівця в галузі музичного мистецтва – це результат його потреби у фаховому самовизначенні, який виражається в ціннісному виборі й проєктуванні траєкторії власного фортепіанного розвитку. Наголошено, що структура досліджуваного феномена складається з таких компонентів: смисло-цільового, когнітивновиконавського і рефлексивно-результативного. In the article the authors conclude that the value attitude to piano training of the future specialist in the field of music is the result of his need for professional self-determination, which is expressed in the value choice and design of the trajectory of his own piano development. It is emphasized that the structure of the studied phenomenon consists of the following components: value and target component, cognitive and playing component, reflexive and productive component
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10543
Appears in Collections:Кафедра диригентсько – хорової підготовки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ashykhmina NV.pdf548.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.