Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10511
Назва: Effect of different art for forming evaluative and aesthetic feedback future primary school teachers
Інші назви: Вплив різного мистецтва на формування оцінних та естетичних відгуків у майбутніх учителів початкових класів
Автори: Горщенко, Юлія Анатоліївна
Gorschenko, Yuliya Anatoliyivna
Ключові слова: evaluation-aesthetic judgments
future teachers
initial school
literature
music
fine arts
art
оціночно-естетичні судження
майбутні вчителі
початкова школа
мистецтво
література
музика
образотворче мистецтво
Дата публікації: 2014
Видавництво: Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Gorschenko Y. A. Еffect of different art for forming evaluative and aesthetic feedback future primary school teachers / Y. A. Gorschenko // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – 2014. – Ariel. Issue №5. – рр. 116-123.
Короткий огляд (реферат): Theoretical bases of forming of evaluation-aesthetic judgments of future teachers of initial school, art as leading means for development of evaluation-aesthetic judgments of students of pedagogical educational establishments, basic types of art, are examined in the article, their essence and features open up. У статті розглянуто теоретичні основи формування оцінно-естетичних суджень майбутніх учителів початкової школи, мистецтво як провідний засіб розвитку оціночно-естетичних суджень учнів педагогічних навчальних закладів, основні види мистецтва, їх суть та особливості вгору.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10511
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gorschenko Yuliya Anatoliyivna 2014 5.pdf1.18 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.