Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10511
Title: Effect of different art for forming evaluative and aesthetic feedback future primary school teachers
Other Titles: Вплив різного мистецтва на формування оцінних та естетичних відгуків у майбутніх учителів початкових класів
Authors: Горщенко, Юлія Анатоліївна
Gorschenko, Yuliya Anatoliyivna
Keywords: evaluation-aesthetic judgments
future teachers
initial school
literature
music
fine arts
art
оціночно-естетичні судження
майбутні вчителі
початкова школа
мистецтво
література
музика
образотворче мистецтво
Issue Date: 2014
Publisher: Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського
Citation: Gorschenko Y. A. Еffect of different art for forming evaluative and aesthetic feedback future primary school teachers / Y. A. Gorschenko // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – 2014. – Ariel. Issue №5. – рр. 116-123.
Abstract: Theoretical bases of forming of evaluation-aesthetic judgments of future teachers of initial school, art as leading means for development of evaluation-aesthetic judgments of students of pedagogical educational establishments, basic types of art, are examined in the article, their essence and features open up. У статті розглянуто теоретичні основи формування оцінно-естетичних суджень майбутніх учителів початкової школи, мистецтво як провідний засіб розвитку оціночно-естетичних суджень учнів педагогічних навчальних закладів, основні види мистецтва, їх суть та особливості вгору.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10511
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gorschenko Yuliya Anatoliyivna 2014 5.pdf1.18 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.