Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10392
Назва: Неоромантизм в творчості Наталі Мартинюк
Інші назви: Neoromanticism in the Work of Natalia Martynyuk
Автори: Тарасенко, Ольга Андріївна
Tarasenko, Olga Andriivna
Ключові слова: творчість Наталії Мартинюк
Одеська художня школа
неоромантизм
графіка
живопис
композиція
works by Natalia Martynyuk
neo-romanticism
graphics
painting
composition
Odessa art school
Дата публікації: 2018
Видавництво: Київ: ІПСМ НАМ України
Бібліографічний опис: Тарсенко О. А. Неоромантизм в творчості Наталії Мартинюк / О. А. Тарасенко // Художня культура. Актуальні проблеми: щорічний наук. журнал. - 2018. - Вип. 14. - С. 53-59.
Короткий огляд (реферат): Досліджено своєрідність індивідуального стилю творчості художниці, викладача Одеського художнього училища Н.О. Мартинюк. Виявлені і досліджені мотиви і образи: «жінка, квіти і трави», «музика», «поезія», «образ міста», «кристали». Розглянуто імпровізаційний характер творчого процесу. Художній аналіз показує вплив декоративного мистецтва на масштабну стилізацію станкової графіки та живопису. Проведено художньо-стилістичний аналіз композицій. Проаналізовано структури, засновані на «силових лініях» і ритмах авангарду початку ХХ століття. Показаний взаємозв’язок творчості Мартинюк зі світовою мистецькою спадщиною. Зроблений висновок, що поетичний зміст творів художниці можна охарактеризувати як неоромантизм, а форму - як полістилізм. The originality of the individual style of Natalia Martyniuk, an artist, teacher of the Odessa Art College was investigated. The author identifies and studies the motives and images of woman, flowers and herbs, music, poetry, city, crystals. The improvisational nature of the creative process is considered. Artistic analysis shows the influence of decorative art on the large-scale stylization of easel graphics and painting. Artistic and stylistic analysis of compositions has been conducted. The structures based on the “lines of force” and the rhythms of the avant-garde of the early twentieth century were analyzed. The interrelation of Martynyuk’s creativity with the global artistic heritage has been shown. It is concluded that the poetic content of the works of the artist can be described as neo-romanticism and the form - as polystylism.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10392
Розташовується у зібраннях:Кафедра образотворчого мистецтва

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tarasenko Olga Andriivna 2018.pdf902.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.