Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10392
Title: Неоромантизм в творчості Наталі Мартинюк
Other Titles: Neoromanticism in the Work of Natalia Martynyuk
Authors: Тарасенко, Ольга Андріївна
Tarasenko, Olga Andriivna
Keywords: творчість Наталії Мартинюк
Одеська художня школа
неоромантизм
графіка
живопис
композиція
works by Natalia Martynyuk
neo-romanticism
graphics
painting
composition
Odessa art school
Issue Date: 2018
Publisher: Київ: ІПСМ НАМ України
Citation: Тарсенко О. А. Неоромантизм в творчості Наталії Мартинюк / О. А. Тарасенко // Художня культура. Актуальні проблеми: щорічний наук. журнал. - 2018. - Вип. 14. - С. 53-59.
Abstract: Досліджено своєрідність індивідуального стилю творчості художниці, викладача Одеського художнього училища Н.О. Мартинюк. Виявлені і досліджені мотиви і образи: «жінка, квіти і трави», «музика», «поезія», «образ міста», «кристали». Розглянуто імпровізаційний характер творчого процесу. Художній аналіз показує вплив декоративного мистецтва на масштабну стилізацію станкової графіки та живопису. Проведено художньо-стилістичний аналіз композицій. Проаналізовано структури, засновані на «силових лініях» і ритмах авангарду початку ХХ століття. Показаний взаємозв’язок творчості Мартинюк зі світовою мистецькою спадщиною. Зроблений висновок, що поетичний зміст творів художниці можна охарактеризувати як неоромантизм, а форму - як полістилізм. The originality of the individual style of Natalia Martyniuk, an artist, teacher of the Odessa Art College was investigated. The author identifies and studies the motives and images of woman, flowers and herbs, music, poetry, city, crystals. The improvisational nature of the creative process is considered. Artistic analysis shows the influence of decorative art on the large-scale stylization of easel graphics and painting. Artistic and stylistic analysis of compositions has been conducted. The structures based on the “lines of force” and the rhythms of the avant-garde of the early twentieth century were analyzed. The interrelation of Martynyuk’s creativity with the global artistic heritage has been shown. It is concluded that the poetic content of the works of the artist can be described as neo-romanticism and the form - as polystylism.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10392
Appears in Collections:Кафедра образотворчого мистецтва

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tarasenko Olga Andriivna 2018.pdf902.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.