Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10258
Назва: Обучение англоязычной спонтанной коммуникации студентов вузов как средство интеграции украинского образования в общеевропейское образовательное пространство
Інші назви: Навчання англомовної спонтанної комунікації студентів вузів як засіб інтеграції української освіти в загальноєвропейський освітній простір
Teaching English-language spontaneous communication of university students as a means of integrating Ukrainian education into the common European educational space
Автори: Рудык, Наталья Николаевна
Рудик, Наталя Миколаївна
Rudyk, Natalya
Ключові слова: подготовленная речь
частично-подготовленная речь
неподготовленная и спонтанная речь
формулы речевого общения
підготовлена промова
частково-підготовлена мова
непідготовлена і спонтанна мова
формули мовного спілкування
prepared speech
partially prepared speech
unprepared and spontaneous speech
speech communication formulas
Дата публікації: 2011
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Рудык Н. Н. Обучение англоязычной спонтанной коммуникации студентов вузов как средство интеграции украинского образования в общеевропейское образовательное пространство / Н. Н. Рудык // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – № 1. – С. 76-78.
Короткий огляд (реферат): Статья посвящена проблеме обучение англоязычной спонтанной коммуникации студентов вузов с целью обмена знаниями и опытом с представителями других европейских стран. Предложены пути решения этой проблемы с помощью использования в образовательном процессе формул речевого общения. Статтю присвячено проблемі навчання англомовної спонтанної комунікації студентів вузів з метою обміну знаннями та досвідом з представниками інших європейських країн. Запропоновано шляхи вирішення цієї проблеми за допомогою використання в освітньому процесі формул мовного спілкування. The article is devoted to the problem of teaching English-language spontaneous communication of university students in order to exchange knowledge and experience with representatives of other European countries. Ways of solving this problem by using speech communication formulas in the educational process are proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10258
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рудык Н. Н. 2011.pdf114.83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.