Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10245
Назва: Дидактична стратегія як проект керованої діяльності підготовки майбутніх магістрів-філологів
Інші назви: Didactic strategy as a project of guided training of future masters of philology
Автори: Копусь, Ольга Антонівна
Kopus, Olga Antonivna
Ключові слова: дидактична стратегія
професійна підготовка
майбутні магістри-філологи
компетентнісний підхід
системний підхід
didactic strategy
professional training
future masters of philology
competence approach
system approach
Дата публікації: 2011
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Копусь О. А. Дидактична стратегія як проект керованої діяльності підготовки майбутніх магістрів-філологів / О. А. Копусь // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – № 1. – С. 43-47.
Короткий огляд (реферат): У статті витлумачено сутність дидактичної стратегії як проекту керованої діяльності підготовки майбутніх магістрів-філологів на засадах компетентнісного та системного підходів, визначено й схарактеризовано її складники, окреслено шляхи оптимізації процесу навчання магістрантів філологічної спеціальності. The article explains the essence of didactic strategy as a project of managed activities for the preparation of the future masters of philology on the basis of competency and system approaches, its components are defined and characterized, ways to optimize the process of teaching undergraduates in philology are outlined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10245
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Копусь О. А. 2011.pdf141.62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.