Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10132
Назва: Світова та українська специфіка брендингу міст
Автори: Нагорняк, Т. Л.
Ключові слова: брендинг міста
громада
глобальне місто
комфортне місто
Дата публікації: 2015
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Нагорняк Т. Л. Світова та українська специфіка брендингу міст / Т. Л. Нагорняк // Політикус : наук. журнал. – 2015. – № 1. – С. 111–116.
Короткий огляд (реферат): З'ясовано закономірності брендингу міст світу й України, встановлено розбіжність між змістом і практичним призначенням катенорій, якими позначають провідні міста світу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10132
Розташовується у зібраннях:2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nagorniak.pdf147.34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.