Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10132
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНагорняк, Т. Л.-
dc.date.accessioned2020-11-13T11:28:29Z-
dc.date.available2020-11-13T11:28:29Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationНагорняк Т. Л. Світова та українська специфіка брендингу міст / Т. Л. Нагорняк // Політикус : наук. журнал. – 2015. – № 1. – С. 111–116.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10132-
dc.description.abstractЗ'ясовано закономірності брендингу міст світу й України, встановлено розбіжність між змістом і практичним призначенням катенорій, якими позначають провідні міста світу.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectбрендинг містаuk
dc.subjectгромадаuk
dc.subjectглобальне містоuk
dc.subjectкомфортне містоuk
dc.titleСвітова та українська специфіка брендингу містuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nagorniak.pdf147.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.