Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9945
Назва: Сучасні освітні проекти як умова якісного навчання: соціально-філософський аналіз
Інші назви: Modern educational projects as a condition of qualitatetive learning: a socio philosophical analysis
Автори: Заварова, Наталія Володимирівна
Zavarova, Nataliia Volodymyrivna
Орленко, Ірина Миколаївна
Orlenko, Iryna Mykolayivna
Солнцева, Олена Анатоліївна
Solntseva, Olena Anatoliivna
Ключові слова: проектування
філософія різноманіття
компоненти проектування
design
diversity philosophy
design components
Дата публікації: 2019
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Заварова Н. В. Сучасні освітні проекти як умова якісного навчання: соціально-філософський аналіз / Н. В. Заварова, І. М. Орленко, О. А. Солнцева // Перспективи. – 2019. – №2 – С.54-60.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто проектну діяльність як філософсько-теоретичне проектування-конструювання моделей світу і людини на основі розвитку мислення. The article deals with project activity as a philosophical-theoretical design and construction of models of the world and man on the basis of the development of thinking.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9945
Розташовується у зібраннях:2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zavarova 2019.pdf239.06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.