Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9945
Title: Сучасні освітні проекти як умова якісного навчання: соціально-філософський аналіз
Other Titles: Modern educational projects as a condition of qualitatetive learning: a socio philosophical analysis
Authors: Заварова, Наталія Володимирівна
Zavarova, Nataliia Volodymyrivna
Орленко, Ірина Миколаївна
Orlenko, Iryna Mykolayivna
Солнцева, Олена Анатоліївна
Solntseva, Olena Anatoliivna
Keywords: проектування
філософія різноманіття
компоненти проектування
design
diversity philosophy
design components
Issue Date: 2019
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Заварова Н. В. Сучасні освітні проекти як умова якісного навчання: соціально-філософський аналіз / Н. В. Заварова, І. М. Орленко, О. А. Солнцева // Перспективи. – 2019. – №2 – С.54-60.
Abstract: У статті розглянуто проектну діяльність як філософсько-теоретичне проектування-конструювання моделей світу і людини на основі розвитку мислення. The article deals with project activity as a philosophical-theoretical design and construction of models of the world and man on the basis of the development of thinking.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9945
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zavarova 2019.pdf239.06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.