Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9838
Назва: Форми прояву гламуру в друкованих засобах масової інформації
Автори: Семко, Яна Сергіївна
Semko, Yana Serhiivna
Ключові слова: реальність
успіх
глянцевий журнал
тенденції моди
глянець
Дата публікації: 2016
Видавництво: Перспективи
Бібліографічний опис: Семко Я. С. Форми прояву гламуру в друкованих засобах масової інформації // Перспективи. №2-3 (68-69). 2016. С. 93-99.
Короткий огляд (реферат): Розглянуті форми прояву феномену гламуру в друкованих засобах масової інформації. Зміст глянцевих журналів охарактеризовано як своєрідну енциклопедію гламурного життя, ідея гламуру навіяна сучасними міфами, які просвічуються скрізь сторінки модних журналів (міф про Попелюшку, міф про супергероя, міф про вічну молодість, міф про чудодійні ліки). Особливість цієї ілюзії в тому, що у кожного читача свій міф, хоча глянець – загальний для всіх. Саме в цьому полягає коріння того самого нівелювання особистості (знеособлення), до якого наприкінці кінців призводить сліпе наслідування «модним» стереотипам, нав’язаним системою масової інформації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9838
Розташовується у зібраннях:Кафедра всесвітньої історії та методології науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
forms of.pdf575.11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.