Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9838
Title: Форми прояву гламуру в друкованих засобах масової інформації
Authors: Семко, Яна Сергіївна
Semko, Yana Serhiivna
Keywords: реальність
успіх
глянцевий журнал
тенденції моди
глянець
Issue Date: 2016
Publisher: Перспективи
Citation: Семко Я. С. Форми прояву гламуру в друкованих засобах масової інформації // Перспективи. №2-3 (68-69). 2016. С. 93-99.
Abstract: Розглянуті форми прояву феномену гламуру в друкованих засобах масової інформації. Зміст глянцевих журналів охарактеризовано як своєрідну енциклопедію гламурного життя, ідея гламуру навіяна сучасними міфами, які просвічуються скрізь сторінки модних журналів (міф про Попелюшку, міф про супергероя, міф про вічну молодість, міф про чудодійні ліки). Особливість цієї ілюзії в тому, що у кожного читача свій міф, хоча глянець – загальний для всіх. Саме в цьому полягає коріння того самого нівелювання особистості (знеособлення), до якого наприкінці кінців призводить сліпе наслідування «модним» стереотипам, нав’язаним системою масової інформації.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9838
Appears in Collections:Кафедра всесвітньої історії та методології науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
forms of.pdf575.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.