Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/9838
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСемко, Яна Сергіївна-
dc.contributor.authorSemko, Yana Serhiivna-
dc.date.accessioned2020-10-19T10:48:20Z-
dc.date.available2020-10-19T10:48:20Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationСемко Я. С. Форми прояву гламуру в друкованих засобах масової інформації // Перспективи. №2-3 (68-69). 2016. С. 93-99.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/9838-
dc.description.abstractРозглянуті форми прояву феномену гламуру в друкованих засобах масової інформації. Зміст глянцевих журналів охарактеризовано як своєрідну енциклопедію гламурного життя, ідея гламуру навіяна сучасними міфами, які просвічуються скрізь сторінки модних журналів (міф про Попелюшку, міф про супергероя, міф про вічну молодість, міф про чудодійні ліки). Особливість цієї ілюзії в тому, що у кожного читача свій міф, хоча глянець – загальний для всіх. Саме в цьому полягає коріння того самого нівелювання особистості (знеособлення), до якого наприкінці кінців призводить сліпе наслідування «модним» стереотипам, нав’язаним системою масової інформації.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПерспективиuk
dc.subjectреальністьuk
dc.subjectуспіхuk
dc.subjectглянцевий журналuk
dc.subjectтенденції модиuk
dc.subjectглянецьuk
dc.titleФорми прояву гламуру в друкованих засобах масової інформаціїuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра всесвітньої історії та методики її викладання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
forms of.pdf575.11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.