Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/974
Title: Збагачення словника дітей 5-го року життя в процесі образотворчої діяльності
Other Titles: Обогащение словаря детей 5-го года жизни в процессе изобразительной деятельности
Vocabulary enrichment of five-year children in the process of art activity
Authors: Макаренко, Світлана Іванівна
Макаренко, Светлана Ивановна
Makarenko, Svitlana Ivanivna
Keywords: збагачення словника
діти 5-го року життя
образотворча діяльність
педагогічні умови
обогащение словаря
дети 5-го года жизни
изобразительная деятельность
педагогические условия
enrichment of vocabulary
5-year old children
art activity
pedagogical conditions
Issue Date: 2010
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Макаренко, С. І. Збагачення словника дітей 5-го року життя в процесі образотворчої діяльності [Текст] : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Світлана Іванівна Макаренко; наук. кер. Н. В. Гавриш; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2010. – 21 с.
Abstract: У дисертації досліджується проблема збагачення словника дітей 5-го року життя в процесі образотворчої діяльності. Визначено педагогічні умови збагачення словника дітей 5-го року життя в процесі образотворчої діяльності; відповідність методів збагачення словника основним етапам ор-ганізації образотворчої діяльності; емоційна насиченість образотворчої діяльності за рахунок урізноманітнення засобів втілення образу; поступове введення у словник дітей спеціальних термінів образотворчої діяльності та експериментально перевірено їхню оптимальність; на основі визначених змістового й експресивного критеріїв схарактеризовано рівні розвитку словника дітей 5-го року життя в процесі образотворчої діяльності: високий, достатній, середній, низький. В диссертации исследуется проблема обогащения словаря детей 5-го года жизни в процессе изобразительной деятельности. Thesis researches the problem of vocabulary enrichment of five-year children in the process of art activity. It defines pedagogical conditions for vocabulary enrichment of five-year children in the process of art activity (unit-thematic organization of classes in art on the integration basis; correlation methods of vocabulary enrichment with the main stages of art organization; emotional satiation of art process on account for the diversification of ways of image embodiment; gradual introduction of special terms of art into children’s vocabulary and experimental proof of their optimum; on the basis of defined contextual and emotional criteria thesis characte-rizes levels of vocabulary development of five-year children in the process of art activity: high, satisfactory, intermediate, low.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/974
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Макаренко Світлана Іванівна.aref.pdf207.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.