Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/974
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМакаренко, Світлана Іванівна-
dc.contributor.authorMakarenko, Svitlana Ivanivna-
dc.date.accessioned2018-12-04T11:47:44Z-
dc.date.available2018-12-04T11:47:44Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationМакаренко, С. І. Збагачення словника дітей 5-го року життя в процесі образотворчої діяльності : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Світлана Іванівна Макаренко; наук. кер. Н. В. Гавриш; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2010. – 21 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/974-
dc.description.abstractУ дисертації досліджується проблема збагачення словника дітей 5-го року життя в процесі образотворчої діяльності. Визначено педагогічні умови збагачення словника дітей 5-го року життя в процесі образотворчої діяльності; відповідність методів збагачення словника основним етапам ор-ганізації образотворчої діяльності; емоційна насиченість образотворчої діяльності за рахунок урізноманітнення засобів втілення образу; поступове введення у словник дітей спеціальних термінів образотворчої діяльності та експериментально перевірено їхню оптимальність; на основі визначених змістового й експресивного критеріїв схарактеризовано рівні розвитку словника дітей 5-го року життя в процесі образотворчої діяльності: високий, достатній, середній, низький. Thesis researches the problem of vocabulary enrichment of five-year children in the process of art activity. It defines pedagogical conditions for vocabulary enrichment of five-year children in the process of art activity (unit-thematic organization of classes in art on the integration basis; correlation methods of vocabulary enrichment with the main stages of art organization; emotional satiation of art process on account for the diversification of ways of image embodiment; gradual introduction of special terms of art into children’s vocabulary and experimental proof of their optimum; on the basis of defined contextual and emotional criteria thesis characte-rizes levels of vocabulary development of five-year children in the process of art activity: high, satisfactory, intermediate, low.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectзбагачення словникаuk
dc.subjectдіти 5-го року життяuk
dc.subjectобразотворча діяльністьuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectenrichment of vocabularyuk
dc.subject5-year old childrenuk
dc.subjectart activityuk
dc.subjectpedagogical conditionsuk
dc.titleЗбагачення словника дітей 5-го року життя в процесі образотворчої діяльностіuk
dc.title.alternativeVocabulary enrichment of five-year children in the process of art activityuk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Makarenko.aref.pdf207.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.