Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9720
Назва: Електоральний менеджмент: сутність, функції, методи
Інші назви: Electronic menedgment: sens, function, methods
Автори: Шинкаренко, Олена Євгенівна
Ключові слова: електоральний менеджмент
електоральний професіоналізм
методи електорального менеджменту
electoral management
electoral professionalism
methods of electoral management
Дата публікації: 2015
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Шинкаренко О. Є. Електоральний менеджмент: сутність, функції, методи / О. Є. Шинкаренко // Перспективи. – 2015. – №2. – С. 158-166.
Короткий огляд (реферат): В статті аналізується важлива, актуальна та недостатньо на сьогодні розроблена проблема, що пов’язана із електоральним менеджментом, спрямованим на комплексне та ефективне регулювання процесів підготовки та проведення виборчих кампаній. Розглядаються причини виникнення електорального менеджменту, професіоналізації управління виборчими кампаніями, його специфіка, відмінності від менеджмента взагалі та політичного менеджменту зокрема, основні функції електорального менеджменту. Дається коротка характеристика технологій та методів, що використовуються в електоральному менеджменті, зокрема таких, як політичні піар, іміджмейкінг, брендінг, реклама, технології регулювання політичних конфліктів, створення політичних союзів, мобілізації мас для політичної підтримки. The article analyses important and topical today are not enough developed problem associated with electoral management, aimed at comprehensive and effective regulation of the processes of preparation and conduct of election campaigns. Discusses the causes of electoral management, the professionalization of electoral campaigns management, its specificity, differences in General management and political management in particular, the main functions of electoral management. Give a short description of technologies and methods that are used in electoral management, such as political PR, image making, branding, advertising, technology of regulation of political conflicts, create political alliances, mobilize masses for political support.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9720
Розташовується у зібраннях:2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shynkarenko. 2015.pdf302 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.